wtorek, 23 kwietnia 2013

#11

jdkavshfjdhsljvcnsjdgdsbvskrsbvhsdlk . Hejoo ! Jestem taka happy , że był dzisiaj sprawdzian z Chemii i Polaka  a ja miałam zaciesz na twarzy. ;) Nie mogę się doczekać tej wycieczki . Za 10 min idę z Wiktorią na dwór , jak przyjdę od razu pójdę spać. W sql jeszcze nawet uszło.Dostałam dzisiaj nowe okulary lecznicze . ; ) Ołł jjjeeeeaaaa! Wybrałam sobie siwe nerdy z czterema kropkami . Jedyny minus tej wycieczki to taki , że nie będę się z wami widziała i nie będę miała dostępu do Facebook'a .,;( Przepraszam , że nie wchodziłam przez ostatnie dwa , czy trzy dni , ale musiałam zakuwać z przedmiotów. Jakoś tam poszło . Mogę się pochwalić , że dostałam piąteczkę z matmy i polaka .; ) Muszę się zwijać bo kuzynka płacze i idę na dwór i po majonez dla Paulynky . Pamiętajcie , żeby nie mówić na Paulnkę cytrynka bo się wk*rwi . ;) Do zobaczenia w piątek lub w sobotę . Żegnam .; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3