piątek, 12 kwietnia 2013

#2

Hej!  Na początek chciałam sprostować , że nic , a nic nie mam do lam . Jednak wolę alpaki . Dobra przejdźmy do rzeczy. Dziś w sql nie mieliśmy lekcji <tak jak już wspominałam> . Ja z Paulinką miałyśmy grupę z Płonnego , która była spokojna i umiała się zachować , jednak inne grupy ...  kompletnie nie umiały się zachować . Np.  jeden chłopak  pociskał moją przyjaciółkę Tymbarkową <pozdrawiam> ,albo koleżanka mówiła o sali w której znajdowała się jeszcze inna grupa , a jedna z dziewczyn "Weź już przestań gadać , bo nam się tutaj nudzi , więc się zamknij". Człowiek się tu produkuje , a tu odpowiedź od takiego szczyla.-,- Albo jakiś chłopak w sali od podstaw projektowania <grafiki komputerowej> usunął  drogie , płatne programy takie jak Corel Draw x5 , czy Corel Photo Paint x5 , a do tego narzekał, że mu sie nudzi . Chciałam mu pomóc to powiedział , że mam sb iść .... To sobie poszłam! Wkurzają mnie takie pyskate szczeniaki ! A na deser przyjechała do szkoły policja bo dzieciaki z różnych szkół się pobili . -,- I nie ma u mnie w domu telewizji , aaaaa i podarłam sobie moją nową koszulkę .

Za godzinę przychodzi do mn Foczka zgrać sb zdjęcia na mój laptop ,bo jej komputer jest w naprawie.Może dodam swoje zdjęcie ?  Tylko uprzedzam , że za pęknięcia monitorów i ślepotę nie odpowiadam. ; ) Już się boję co się stanie jak pójdę na to spotkanie starej klasy z podstawówki . O.o Wieczorem postaram się jeszcze wpaść i zdać wam relację. :)



Alpaka ;)


Lama

Widzicie różnicę ?! Bo ja ogromną .  Żegnam was.
PS. Nie wstawię jednak tych zdjęć bo przed chwilą gadałam z Foczką i ciota usunęła zdjęcia . ; (

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3