sobota, 20 kwietnia 2013

#10

Nie będę się już witała bo robiłam to w poprzednim <dzisiejszym> poście. Miałam się przez cały dzień lenić , ale ja tak nie umiem. Nie mam ADHD ! Żeby nie było . Po prostu się nudziłam. Poszłam z Wiktorią na żwirownie porobić sobie zdjęcie. Uznałam , że dzisiaj nie będę pozowała do zdjęć i wczułam się w rolę fotografa . Z takiej racji , że Wiktoria ma dobry aparat wszystkie zdjęcia mi się podobają . Mamy plany , żeby co sobotę coś odwalać i robić sb takie sesję. Za tydzień zamierzamy ogarnąć jej szajerek. Ma w nim  ładne stare meble kuchenne , które można w dobry sposób wykorzystać.;) Kiedy ogarniemy tam wszystko weźmiemy się do porządnej roboty. ; ) Jak na razie odnajduję się w roli fotografa . Podoba mi się to ! Jak na razie nie stać mnie na lustrzankę czy coś takiego . Ale z Paulinką mamy dobre plany na wakacje . Jeszcze 3 miesiące i luzik . Muszę się podciągnąć z kilku przedmiotów , ale to później. .  .  Na jakie straszne tematy to zeszło. <moje oceny> Jutro wpadnę na pięć minut bo muszę się nauczyć na sprawdzian z historii , który jest strasznie obszerny , a połowa tematów będzie z tych lekcji co mnie nie było. Jeśli to czytasz Paulinka ,mam nadzieję , że się nauczysz. ;) Ja spadam niedługo dodam zdjęcia , jak ten idiots <Wiktoria> wstawi je na photobloga , czy gdzieś tam . Za tydzień może założę sobie bloga fotograficznego . Ale nic nie obiecuję. ;) Teraz już na prawdę się żegnam bo jestem sama w domu i muszę tutaj ogarnąć . 


Z uśmiechem na twarzy żegnam was ! ; **


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3