środa, 17 kwietnia 2013

#6

Hejo! Dzisiejszy dzień zapowiada się bardzo obiecująco ! Dziś w telexpress'ie była mowa od Directionerkach które są zadowolone z tego , że w sierpniu będzie "This is us" w kinach . < mam nadzieję , że mamę ubłagam> i o tym , że jesteśmy złe , że nie udało się jeszcze sprowadzić 1D do Polski . Może kiedyś nam się uda ? A jak nie w tym roku to w 2014 na 100% . Bądźmy dobrej myśli .Wzięło mnie coś suche pastele i zaraz zrobię jakąś prace na rysunek . Muszę się jtr nauczyć na gegrę i tak mi się nie chcę ! Grrrrr.... Teraz podaję lekcje Paulince . Trolololo .  O 20:00 idę biegać z Wiktorią ! Biegałam dwa dni temu , a łydki mnie bolą ! Ohohohoh ! Jakoś przeżyję . Chociaż wiem , że coś te bieganie daje . Ja lecę bo mi odbija! Żegnam .  Happy Kludi ! ; D








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3