czwartek, 11 kwietnia 2013

#1

Siemaneczko ! Mam na imię Klaudia , ale wole jak ktoś mówi do mnie Kludi .Jestem Directionerką i nie wstydzę się tego! Mam 14 lat .  Mieszkam w dosyć małym i przytulnym miasteczku zapełnionym sklepami z duperelami . Uczę  się w Ogólnokształcącej Szkole Sztuk Pięknych w Golubiu-Dobrzyniu . Mój  blog będzie o mnie , o moich poglądach , przygodach i przeżyciach . Mam nadzieję , że będziecie tu często wpadać .
   


*   *   *


Jutro są dni otwarte , a ja będę oprowadzała wraz z Paulynką grupę szóstoklasistów z Płonnego . ; ) Później idą z dawną klasą z podstawówki na pizze i dom wesołego miasteczka . Już nie mogę się doczekać! Na 100 % będzie zaje*iście ! ; D Wpadajcie na mojego 2 bloga , którego jestem współlokatorką <tak jak mówi Natalka> wraz z Tymbarkową i Natt .
Jak na razie to tyle na dziś . Jutro nw czy wpadnę , a jak już to wieczorkiem. 






                                       Żegnam ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3