sobota, 20 kwietnia 2013

#9

Siemka . Dzisiaj przez cały dzień się leniłam . Czytam sobie teraz bloga jednej dziewczyny. Macie link http://www.dark-fanfiction.blogspot.com/ . Jednym słowem, żeby go opisać ? ZAJE*BISTY ! Jeszcze bardziej lubię przez niego Harrego . Chociaż , postać nie jest jego odzwierciedleniem . Na początku znajdziecie o tym informacje. Wczoraj dostałam link do tego bloga i już jestem na 22 rozdziale.^^  Niedługo idę z mamą na ostateczne zakupy związane z wycieczką. Bo moja mama mówi , że ją dręczę i dręczę.Ja po prostu tak mam. Za najważniejszy cel związany z zakupami mam majonez dla Paulynky . Ona go Kocha ! ;) Ściągam sb muzykę na mp3 bo na tym biwaku to ja nie zasnę bez muzyki! Muszę jeszcze sobie torbę załatwić ! Jak ja się jaram tą wycieczką . ; ) Ostatniego posta przed wycieczką postaram dodać w środę rano jak mi się uda , ale nie jestem pewna . Jak coś to we wtorek dodam . Ja lecę czytać dalej.!




Co za ładna dupa z niego ! *__*


Żegnam ! ; *






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3