wtorek, 16 kwietnia 2013

#5

Siemaneczko! Dzisiaj muszę się sprężać bo mam mało czasu . Od  chyba miesiąca jestem na diecie , ale to nic nie dawało , dlatego codziennie pod wieczór będę biegała z Wiktorią ;) Jak na razie byłam wczoraj biegać i mam zakwasy w łydka . Ale to dobrze , chociaż wiem , że to jakoś działa .Zaraz idę na zakupy z mamą po piżamy na wycieczkę  o której nie wiem , czy wam wspominałam. Jak nie to potem Musze przeczytać 197 stron Balladyny , zrobić do tego 3 zadania . Nauczyć się na test z Biologii , a mam na to wszystko czas do 20:30 ! OMG ! Jak na razie to tyle z dzisiaj . Nawet nie zdążę dać posta na blogu http://moda-bitches-moda.blogspot.com/ , który miałam dodać wczoraj . Przepraszam , ale mam zawrót głowy! o.O Żegnam .!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3