niedziela, 14 kwietnia 2013

#3

Hejo! Przepraszam , że nie wpadłam w piątek po spotkaniu bo wróciłam strasznie zmęczona. Przepraszam , że nie wpadał w sobotę ,ale mama zabrała mi laptopa. Dzisiaj udało się jakoś ją ubłagać.

                                                          *    *    *
W piątek na spotkaniu działo się dużo dziwnych rzeczy ! Ale nie ma co opisywać tylko za jakieś 2 dni wstawię filmik , który w całości powinien być ocenzurowany . <bez skojarzeń > Najpierw poszliśmy na pizze , później do wesołego miasteczka . Potem na orlika , a na koniec do lasu na muszę gdzie kiedyś organizowane były koncerty . Na spotkaniu było zaledwie 16 osób .
Lista :
Ja ,
Wiktoria ,
Inga,
Daria,
Agnieszka ,
Karolina,
Paulina ,
Weronika,
Roksana,
Dżesika ,
Ola ,
Dawid ,
Krystian,
Wiktor  i zapomniałam o dwóch osobach . -,-
W lokalu zamówiliśmy 3 familijne pizze i 4 butelki 2 litrowego soku .Po uczcie poszliśmy do wesołego miasteczka które znajdowało się niedaleko. Przy kasie w której kupowało się bilety stał Pan Żul który był lekko wstawiony. Gościu zaczął się dostawiać do Wiktorii , a ona jak to ona zaczęła z nim tańczyć.Inga dała mu napój energetyczny z którego napiła się praktycznie cała grupa. A ten w zamian chciał dać Iniolowi buzieczka. hahah . 14 osób poszło na samochodziki , a ten Pan Żul nadal czekał na Wiktorię  i zarzucił tekstem "Przyjdź mała jutro i zrób mi loda " , czy jakoś tak . I w tym momencie goście wyrzucili go z wesołego miasteczka. Ja już cała grupa miała się zwijać podszedł do mn i do Ingi gościu , który zapytał gdzie są u nas dyskoteki . A ja wymieniła parę lokali , ale on nie wiedział gdzie to jest i w tamtym momencie wkroczyła Inga i wszystko mu wytłumaczyła . Po tym poszliśmy na orlika , połowa grupy grała w kosza druga na ławkach grała w "Prawda , czy wyzwanie" i robiła sb słit focie . Ja należałam do tej grupy co siedziała na ławkach ,ponieważ miałam buty na obcasie i myślałam , że nagi to mi odpadną.  Jak byliśmy na orliku to Karolina i Agnieszka musiały się zmywać . Potem poszliśmy na muszlę do lasu . Co się działo ?! Trudno to opisać ... Z czasem wszyscy się rozeszli , a ja poszłam z Wiktorią , Dawidem ,Krystianem i Wiktorem do LIDLA . Później do Wiktorii i do domu.Krótko mówiąc dzień był fajny tylko Dawid zgubił moją ukochaną bransoletkę .; C

                                                            *    *    *

Sobota minęła bardzo szybko , ponieważ przyjechała ciocia , wujek i kuzynka Zuzia ; ) Poszliśmy poszukać dla Zuzi specjalnych butów ortopedycznych , a znalazłyśmy je dopiero w ostatnim sklepie . Później poszliśmy na obiad . Po obiedzie poszłam z moją ciocią do fryzjera , ponieważ chciała sb zrobić ombre . Dotarłyśmy godzinę przed zamknięciem. ..... Siedziałam tak  dwie i pół godziny , a fryzjerka została po pracy półtorej godziny . Ale warto było ,ponieważ ombre było niesamowite! Wróciłyśmy do domu i cała rodzina poszła z Zuzią do wesołego miasteczka . Ciocia kupiła jej bilety na wszystko jednak ona się bała i za każdym razem jak podchodziliśmy do jakiejś atrakcji zaczynała płakać . Ja skorzystała z okazji .; ) Facet z którym gadałam  w piątek co chwilę uderzał we mnie na samochodzikach . Ale chociaż się pośmialiśmy .Potem przyłączyła się do mnie Wiktoria i poszliśmy na  coś takiego co się mocno kręciło < zapomniałam nazwę > myślała , że się porzygam . Wysępiłam od mamy 5 zł i poszłyśmy po soczki i chipsy. O 20:55 poszłyśmy do mnie na klatkę schodową i powiedziałam wtedy :
J:Kolejny level w moim życiu się zaczyna !
W:Jaki ?
J: No ten klatkowy !
W i J : Hahahahah
Potem zeszło na tematy diety i obydwie postanowiłyśmy , że zastosujemy dietę oraz , że będziemy codziennie biegać po 2 kółka na stadionie. ; ) Wyjątki będą wtedy jak będzie jakiś duży test na następny dzień , a ja się zaśmiałam , że codziennie . Później odprowadziłam Wiktorię i poszłam do domu oglądać 'Piratów z Karaibów'. Nie dokończyłam filmu bo zasnęłam .

                                 
                                                              *    *    *

Dzisiaj siędę od rana na komputerze i słucham muzyki , zaraz muszę zrobić obiad -,- Potem idę uczyć się na jutrzejszy konkurs , a umiem dopiero połowę tekstu . Mam dla was jeszcze parę nowinek . Macie tutaj stronki na których jestem.
Blog który prowadzę z dziewczynami z mojej klasy :
moda-bitches-moda.blogspot.com
TT:
https://twitter.com/Kludiszz
I pocztę :
kludi.misiek@o2.pl

Facebook'a jak na razie wam nie daję . ; )

Trochę sie rozpisałam ! . Żegnam .
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3