wtorek, 30 kwietnia 2013

#14

Hejooo . Dawno mnie nie było , bo nie miałam czasu i tak jakoś... sprawy osobiste. Mam zdjęcia z pleneru. Jakoś za przecudownie na nich nie wyszłam , wiec dodam swoje takie normalne . ; ) Macie dwa krótkie sprawozdania z wczoraj i dzisiaj.


                                               Wczoraj 
Wraz z grupą teatralną "Bez Komentarza" < tak się nazywamy> mieliśmy nudne przedstawienia z okazji 3 Maja. Każdy był lekko zdenerwowany , ponieważ odbyła się tylko jedna próba czytana , a później był występ.Na pierwszym występie poszło mi bardzo dobrze . Podczas recytacji wiersza w ogóle się nie pomyliłam. Jednak pewne osoby z grupy troszkę się myliły , więc Pani uznała , że była to KATASTROFA . Jednak żadna z nas tak nie sądziła . Na drugim występie się raz zacięłam , ale mam nadzieję , że nie było tego aż tak mocno wiać. Teraz opowiem wam pewną zabawna historię , która wydarzyła się po występach.

Dawno , dawno temu wczoraj. Wraz z Paulynką i Tymbarkową
 udaliśmy się do łazienki na parterze , aby przebrać się ze strojów 
galowych w luźniejsze ciuchy . Śmiechom i zabawom nie było końca .  Paulina poczuła 
nieprzyjemny smród dochodzący z kibla . Uradowana ja złapałam za 
klamkę w której znajdowała się jak przypuszczałyśmy pewna dziewczyna. Kiedy siłowałam się z klamką od drzwi zadzwonił dzwonek na przerwę. Wtedy udałyśmy się na korytarz .
 Ciekaw kto wyłoni się zza drzwi cierpliwie czkałyśmy , aż ty nagle ktoś od środka łazienki złapał za klamkę. Zza drzwi wyłoniła się piękna Pani o bardzo,bardzo
 okrągłych kształtach z którą już rok temu miałam do czynienia 
sobie pogawędzić na temat mojego zachowania .
 Jedna w tamtym momencie dała mi spokój .
KONIEC
I jak wam się podobał ? Ten wierszyk jest na faktach i został przeze mnie własnoręcznie napisany. Później była matma na której nic nie robiłam bo mi mózg z głupoty wysiadł. Ostatnia była historia sztuki na której napisałam sprawdzian i dostałam szósteczkę < tak chwalę się> . Na najlepszej lekcji w poniedziałek < bez sarkazmu> mowa była o "specyfice stania kobiet w ciąży " rzeźb gotyckich. Się rozpisałam ! A to dopiero pierwsza część. 
                                                  Dzisiaj 

Dzisiaj stała się fantastyczna rzecz . Nasza Ogólnokształcąca Szkoła Sztuk Pięknych w Golubiu-Dobrzyniu dostała zaproszenie od Szkoły Sztuk Pięknych z Hiszpanii . Jak sb pomyślałam o tych Hiszpanach , artystach  to aż dostałam banana na ryju . Jedyny minus tego to , że prawdopodobnie nie znają Angielskiego tylko swój ojczysty język i Francuski . ; ( Ale jest jeszcze Tłumacz Google . ; ) Jednak miłe niespodzianki się szybko skończyły , ponieważ Kamiun powiedział Pani od Fizyki , ze jest sprawdzian , o którym naprawdę nic nie wiedzieliśmy . A to peszek ...



Macie tu młodego Hiszpana . Nie wiem kto to jest ,
ponieważ wpisałam tylko w Google "młody Hiszpan"


                                              

Teraz aktualnie przyjechałam z zakupów. Zanim poszłam to rozmawiałam z Paulynką o tolerancji fanek One Direction z Francji . Zeszło jednak na tematy wypalania , oczu i cycków . Tak bywa.
PS. Dagmara ładne leginsy. ; )

Gra w siatkówkę .

Rozmowa na temat " Nie pamiętam"

Cała nasza klasa . Te zainteresowanie gimbazy .

Z prawej strony Julia Chlebek, Na linie z prawej Roksana,
nie wiem kto to? <Tymbarkowa ?>, Dżesika , Jadzia , Weronika , Inga 

Kacper . Ten chłopak zatrzasnął się w łazience
 bo nie miał siły odkręcić zamka . 

Z prawej Kamiun , Malina z paletką , w niebieskiej bluzce Jeremiasz 
"Ja to zrobię" i kawałek Kacpra.

Madzia golfista .

Ta osoba w zielonym swetrze to ja . Nade mną stoi Pan od Malarstwa , a koło Pana Paulynka. ; )

Od strony tej co widać twarze to od lewej  Hubert , Ja , Paulynka <popłakałam się jak zobaczyłam jej minę> Alicja , Natalia , Weronika , Mumin ,Jankoś , Dagmara i ... nie widzę.

Od lewej strony Tymbarkowa siedząca na ławce , Madzia trzymająca gitarę , nad Madzią stojąca Olga , koło Magdy  Weronika , Nikodem ,Jagoda , Paulynka , Ja <tak ta ruda -,-> Hubert, Paulina F <Mumin> i Dżesika .

Po lewej stronie Kamiun , dziewczyny trzymające balony to Mumin < z lewej> , Ola Kozieł <z prawej>, z prawej strony Madzia , a za nią Kacper.
Macie ten ryj . Te zdjęcie jest jednym z najbardziej przyzwoitych . ; )


Żegnam . I tak się MEGA rozpisałam , a nie było mnie dwa dni . Mam dla was newsa , że zakładam dwa nowe blogi . Jeden o fotografii , a drugi o ...... Dowiecie się w swoim czasie . ;) Mogę wam jedynie powiedzieć , że będę go prowadziła z jeszcze jedna osobą . ; )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3