sobota, 25 maja 2013

#29


Hej. Przepraszam , że nie było mnie przez jakiś czas , ale nie miałam internetu < nw czemu ?>. Wczoraj byłam u Wiktorii na noc , ale rano wróciłam bo musiałam iść na zakupy po prezent dla Mamusi.;)
 Kupiłam jej krem na noc i na dzień , krem pod oczy i Crispello. 
Mam nadzieję , że jej się podoba . Prezent nie było drogi , kosztował tylko 30 zł . Jestem troszeczkę przeziębiona , ale myślę , że do jutra się wykuruję. A teraz pytanko z innej beczki. 
Podoba wam się mój nowy nagłówek ? Bo mi osobiście bardzo. ; ) Jestem ciekawa jak się tej osobie będę musiała odwdzięczyć? ;) 

*   *   *

Przez ostatnie dni troszkę się działo. Zwłaszcza ta przeklęta nauka . 
Zdechnąć można ! No ale teraz tylko troszkę się spiąć i spokój. Jak na razie zamiast łapać dobre oceny to co chwila coś poprawiam . Ale cóż , tak bywa. Teraz muszę się trochę wyciszyć.
 Przy okazji muszę się pochwalić , że schudłam 4 kilogramy i dostała nominację , ale to na innym blogu ;) Do zobaczenia w 
poniedziałek , ponieważ postanowiłam jak mam wam pisać jakieś bzdury to lepiej w ogóle nie pisać. Będziemy się widywać co dwa dni lub co jeden . Zależy co się będzie działo , a dzieję się sporo  . ;) Złóżcie jutro życzenia swoim mamom! Żegnam. ;**
              



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3