piątek, 17 maja 2013

#24

Hej. Przepraszam , że tak długo nie wchodziłam , ale miałam szlaban na laptopa , a tak dokładnie to nadal go mam , ale mama wyjechała do cioci , więc mam troszkę luzu ;) Dostałam szlaban za to , że spóźniłam się 3,5 godz do domu bo nie wiedziałam która godzina. W tamtym momencie byłam z Julią Ch. na dworze ,a z nią można bez przerwy tylko gadać i gadać. Później jak wróciłam do domu to dostałam taki ochrzan , że ... uhuhu. Ale teraz jest dobrze i to jest najważniejsze. Dzisiejszy dnień należy do udanych. Miał być sprawdzian na podstawach projektowania z którego uczyłam się rano , ale go nie było bo poszliśmy malować na świeżym powietrzu . Po szkole poszłam z Weroniką i Tymbarkową połazić po sklepach . Tymbarkowa ma takie oko , że wypatrzyła sb ładną biało-niebieską sukienkę w kwiatki tylko za 5 zł !!! Później poszłam do Wiktorii , ponieważ jest chora , a jej zaczęło tak odwalać , że goniła mnie po ulicy w środku miasta w momencie kiedy ja nie miałam na sb butów . Teraz tak mnie nogo bolą , że wytrzymać się nie da ! Ale jest dobrze . Mamy tyle nagrań ! Za czasem niektóre z pewnością ujrzą światło dzienne , ale to jeszcze troszkę. Jak na razie mamy materiały związane z zalaniem łazienki , jedzeniem arbuza bez rąk, bieganiu bez butów na ulicy , bitwa na łokcie i bitwa na dywany. Ten dzień z pewnością przeszedł do historii . Przepraszam za ostanie dni. Jestem bardzo śpiąca .Dobranoc ! :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3