czwartek, 9 maja 2013

#19

Siemka . Nie miałam czasu cokolwiek napisać , bo ostatnio była wywiadówka i dużo się działo. Przyszłam do was z informacją , apelem , przekazem o tym , żeby uświadomić wszystkim hejterom co czynią zwracają każdą obelgę w naszą stronę. Mówię tu w szczególności do fanek popu< którą sama jestem>. Zwracam się tu w szczególności do Mixers, Sheeranators,Directioners,Beliebers,Selenators,Swifties  i Roomies. Ponieważ te fandomy są najczęściej atakowane przez hejterów. Opowiem , wam pewną historię ,która nie jest zbyt przyjemna . Ale muszę to zrobić.


W ten wtorek przyszłam prędzej do szkoły ,ponieważ nie miałam co robić w domu. Myślałam , że będzie Paulynka < dzięki niej jestem directioner :3>, jednak nie było jej przed naszą szatnią.Zamiast tego były dziewczyny , które z nie wiadomo z jakich powodów nie lubią 1D i tylko kiedy nadarzy się okazja , śmieją i wyszydzają fanki oraz ich idoli. Grzecznie się przywitałam , usiadłam i słuchała sobie muzyki. Kiedy jedna z nich do mnie takie coś :
M:Przyniosłaś tą książkę o "One Erection"
-od razu się zezłościłam , ale nie było to widać po mojej twarz.
K:Nie. Nie przyniosła ,ponieważ już ją przeczytałam . W przeciwieństwie do niektórych czytam książki. 
M:Ojjj! Szkoda bym sobie popatrzyła na zdjęcia "Najala"<Niall'a>
D:A wiesz Klaudia, że czterech z nich oprócz < nie zrozumiałam imienia> są homoseksualistami ?
K:Tak! A skąd masz takie informacje? Do twojej wiadomości jakby nawet co to nie przeszkadza mi to . A po drugie nie jest żadna z tych informacji potwierdzona .
D: Ta na pewno masz rację! Dlaczego podważasz moje zdanie ?!!
K:Powiem Ci tylko , że jak na razie żadna z informacji o tym czy są gejami nie jest potwierdzona!
D:Taaa wiesz tym idiotycznym portalom plotkarskim.
K: Powątpiewam , żeby Twitter był portalem plotkarskim . Na tt mogą oni napisać , że są homo i to będzie prawdziwa informacja . Jak na razie nie ma takich informacji.A przypuszczenia to sobie w dupę można schować. A jak nawet byliby gejami to i tak ich kocham , a muzyka w żaden sposób się nie zmieni. -,-
M:Ale "posty" na twitter'ze może pisać inna osoba! Ktoś może się pod nich podszywać.!
K:Na tt konta chłopaków i każdej gwiazdy zostają przez nich potwierdzane.-.- 
KONIEC!
M-Magda dziewczyna , która słucha rapu nie jest zbyt doinformowana o tt .
D-Daria dziewczyna ,która słucha metalu , czy tam rock'a dziewczyna która jest po prostu mocna w gębie .
Mam nadzieję , że wiecie o co chodzi. A jak nie to macie wyjaśnienie.;)
*le cały świat 

To był tylko przykład jak inni zachowują się wobec mnie i moich koleżanek , które lubią 1D , czy Justina Bieber'a. Wyśmiewają się z ich imion i przekręcają to , np. 'Najal' (Niall) biedny Horanek ;( , albo 'Heniek Bóbr (Justin Bieber) . To tylko parę z przykładów wyśmiewania się. Ale przegięciem było to jak 'Armia Rybosza' szykuję się na fanki 1D , to jest to takie śmieszne , że aż się płakać chce. Ostatnio widziałam jak ktoś dodał post , że będą nosić czerwone bransoletki , żeby nas zmylić , ale żeby "rozpoznać swoich z armii " będą nosili złote. To jest po prostu przykre. Ale skończyło się "sranie w banie " tak jak mówi Wiktoria. Mam dosyć słuchania jak ktoś naśmiewa się z moich idoli i nie chodzi już o to , że np. dbają o siebie , tylko o to , że ktoś zazdrości im tego! Ja nie mam problemów do innych osób ,które słuchają coś innego ode mnie .Jak ktoś słucha rapu i śpiewa , a ja znam słowa tej piosenki to śpiewam razem z nim. Jak dresy idą ulicą i słuchają na głos hip-hop'u nie patrzę się na nich jak na idiotów i nie przesyłam im obelg w ich stronę < chociaż bym mogła >, jak dziewczyny ostatnio słuchały na muzyce jakiegoś rock'a czy coś w tym stylu i wyły jak do księżyca ja nic im nie powiedziała. Ustałam przy niech i słuchałam , a później poszłam gdzieś indziej. Mam dosyć chowania głowy w piasek przed nimi wszystkimi. Będę robiła im po prostu na złość! Specjalnie kupię sobie koszulkę z napisem One Direction wyjebanym w kosmos, będę śpiewała sobie piosenki pod nosem specjalnie przy nich . Skończyło się . Od teraz nie będzie cierpieć żadna z nas oraz nasi idole . Obojętnie kto to jest . Napiszę wam kilka sposobów , które pomogą nie przywalić takim idiotom w mordę.

         Jak ktoś powie jakąś obelgę o tobie lub o twoim idolu to:
1.Policz do 10
2.Powiedz w jego stronę spokojnym głosem "To fajnie!" i odejdź
3.Namaluj jego karykaturę , a jak nie masz talentu to jeszcze lepiej
4.Powiedz do niego "Chociaż nie mam tak zjeba*nego gustu jak ty"
5.Powiedz "Cieszy mnie ten fakt platfusie "
6.Zmierz go nieszczęsnym wzrokiem i odejdź.
*7.Jak masz balon to wsyp tam mąki i napisz na nim "Żyję wśród idiotów"



Mogę tylko dodać , że nie mam nic do gejów , ponieważ mój przyjaciel jest gejem i świetnie się z nim dogaduję! Mam nadzieję , że kiedyś z nas zejdą , jak na razie się na to nie zapowiada ale bądźmy dobrej myśli;) I nie zapominajmy o tym ,że wiecznie nie możemy chować głowy w piasek albo ryczeć po kątach. Czasem trzeba się odszczekać . Ja jestem taką osobą , że jeśli ktoś osądza mnie od razu po np.gustach muzycznych to wyśmieję go i pocisnę . Po prostu taki mam charakter . Kocham i wielbię chłopaków z One Direction i ich muzykę i nie mam zamiaru się nigdy poddawać . Jak na dziś to koniec . Troszku mi się rozpisało . Żegnam . :**



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3