środa, 22 maja 2013

#27

Hej. Nie mam dużo czasu , ponieważ idę biegać. Tak , biegam . Zaczęłam od niedawna
 , ale jest bardzo dobrze. Tak szczerze mówiąc musiałam zacząć biegać , ponieważ mam astmę ,
 a moje płuca nie wdychają wystarczającej ilości tlenu, podczas biegu mam nierówny oddech . Wczoraj biegałam jakieś 2 godziny i czułam się bardzo dobrze. Dzisiaj na w-f'ie przebiegłam 10 kółek w 20 
minut.^^ Jest coraz lepiej. Moja wada nie zmusiła mnie do tego , tylko umocniła mnie w tym , że jestem taką 
osobą , która nie poddaje się i wierzy w siebie. Czuję się coraz zdrowiej. Może , a nawet wręcz na pewno nie będzie widać rezultatów po tygodniu , ale z czasem 
będzie coraz lepiej , a ja będę mogła normalnie oddychać . Nie mogę się doczekać wakacji . 
Dzisiaj wraz z Wiktorią byłam na zakupach i już upatrzyłam sobie strój kąpielowy.Miałam wziąć w kwiatki , ale seledynowa kratka bardziej do mnie przemówiła. Ja lecę.
 Jutro się nie zobaczymy bo będę się uczyła na podstawy projektowania , matmę i angola . Żegnam was bo Agnieszka na mnie czeka. Pa ; **



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3