wtorek, 28 maja 2013

#30

Hej. Tak jak mówiłam będę wpadać tutaj co dwa , trzy dni. Muszę się pochwalić , że z wczorajszego sprawdzianu z historii sztuki dostałam dwie piąteczki^^.  Ale za to odbył się sprawdzian z historii z którego dostałam na 100% jedynkę.Dzisiaj dostałam z Biologii trójeczkę , co mnie bardzo ucieszyło bo w ogóle się nie uczyłam.Od początku tego tygodnia nauczyciele mówią nam oceny przewidywane. 

-Polski: 4/5
-Biologia 4/5

-Fizyka 5
-Chemia 5
-Historia 4
i jak na razie to tyle. 


Z potoczenia wczorajszych wydarzeń rozbolała mnie mocno głowa , a to wiadome przy rozcięciu sb czoła.

-,-To było takie śmieszne , że aż niewiarygodne.Bardzo spieszyłam się przed Polo , ponieważ umówiłam się tam z koleżanką bo miałyśmy iść na próbę chóru do naszego nauczyciela muzyki. Ja łapię za łyżkę od butów, która była zaczepiona u góry na szafie i nagle dostałam z czegoś metalowego w czoło ?.? Okazało się , że była to metalowa mniejsza łyżeczka do butów! Tak mnie bania bolała , że nie poszłam jednak na ten chórek , a nauka poszła w las bo po jakiejś godzinie. A potem wstałam dopiero rano. Rana wygląda jak zadrapanie . Dzisiaj tak mocno nie bolała jak wczoraj bo dzisiaj jedyny ból to był jak marszczyłam czoło jak robiłam głupie miny na Polskim do Huberta.Dzisiaj szukałam mojego nauczyciela od muzyki , ale był w innej szkole. Więc napisałam do niego , a on powiedział , że nie muszę śpiewać. Dla mnie to wiadomość znakomita ;) Nie przepadam za swoim głosem, jestem osobą asertywną która odzywa się wtedy kiedy chce , wolę słuchać niż być słuchana. ;) Wynalazłam jakieś fajne <jak dla mn > piosenki na takie deszczowe dni. Ja idę coś namalować. Może jtr wpadnę. Żegnam ;** 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3