wtorek, 14 maja 2013

#23

Cześć! Dzisiejszy dzień można zaliczyć do udanych ! Ostatni wpis dotyczył nauki z Fizyki . Dzisiaj pisałam ten test i zostałam pięć minut po lekcjach okazało się , że dostałam szósteczkę! Ale magiaa ! Tak się cieszę. Wszystkie słabe oceny poprawione i prace dodatkowe oddane. Zaraz postaram wyciągnąć moją mamę do Tesco , bo już dawno tam nie byłam ;) Do końca tygodnia nie mamy Polskiego , jaka ulga . Jednak nie zmienia  to faktu , że mam jtr lekcje do 15:15. Mam jtr spr z Historii z trzech ostatnich lekcji i z pracę klasową z Religii. Tak , z Religii ! Też tego nie rozumiem , ale spk. Mam do was jedno pytanko. Czy u was w klasie <jak się jeszcze uczycie > często dochodzi do różnych kłótni ? Bo u mnie to codziennie. Ja tam nic do nikogo nie mam , oprócz dwóch osobników, ale to nieważne;)Nie mogę się doczekać piątku ! Uhuhuhu . ;) Żegnam was! Idę do Tesco po żelki i kisiel .;)

 
Ps. Żelki ze zdjęcia powyżej jadłam wraz z kisielem .;)
Myślałam , że się porzygam , ale mi smakowało ,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3