niedziela, 12 maja 2013

#21

Siemka. Tak jak obiecałam dodam post o Niemieckich Directioners. Więc, nie mam nic do Niemców , bo mój wujek jest Niemcem , a tak w ogóle oprócz narodowości i troszkę innej kultury niczym się nie różnimy. Jednak zachowanie Niemieckich Directioners mnie zszokowało.Zachowały się strasznie !Nie wiadomo czy to prawda , ale podobno Niemki powiedziały , że zrobią wszystko , żeby upokorzyć nasz kraj. Ochrona zabierała nasze flagi , żeby niby "nie zakłócić widoczności" . Z jednej strony może to być prawda. Ale my też nie jesteśmy święte . Wyzywamy Niemki od pasztetów itd..Albo jakieś akcje na tt . No bez przesady! Te  dziewczyny które były na koncercie powinny skakać z radości , a nie kłócić się o jakieś fanki , które nie mają godności się nimi nazywać . Ten zespół jest po to , żeby łączyć , a nie dzielić . Musimy się z tym pogodzić , że niektórzy nie mają tolerancji do innych osób , ale nie możemy byś takie same. Louis jest teraz w nie najlepszej kondycji. Więc jak nie można wbić wam wszystkim <Niemkom i Polkom > do głów , zgody. To chociaż zacznijcie się przejmować Louis'em. Zazdroszczę wam wszystkim , że byliście na koncercie One Direction. Najbardziej zabolało mnie to , że wraz z Paulinką płakałyśmy dzisiaj jak Gotta Be You leciało na Esce, ponieważ wróciły wszystkie wspomnienia.Nawet to nas radowało. Wczoraj wieczorem  popłakałam się jak słyszałam , że chłopacy gadali , o Polsce. Zróbmy  tak , żeby nas mile pamiętali. Może nie zrobię rewolucji tym postem , ale chce tylko uświadomić wszystkim jaka jest perspektywa widzenia innej osoby . Dziękuję za przeczytanie tego. Jest do dla mnie bardzo ważne.Róbmy tak , żeby było dobrze! Koniec! Do zobaczenia jutro! ;*  :3











                               

2 komentarze:

  1. Te Niemieckie Directionerki przechodza same siebie... im do głowy nikt NIKT nie przemówi. No chyba, że chłopaki . A po za tym zajebisty blog ! Zapraszam do siebie : http://sposob-na-zycie-wedlug-ani.blogspot.com/ liczę na komentarz i zapisuje się do obserwatorów : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13 maja, 2013

    Ja za bardzo za tym zespołem nie przepadam. Ale zgadzam się, że ich zachowanie jest nie na miejscu.
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3