wtorek, 11 czerwca 2013

#34


Hej. Miałam napisać jak było po nocce i myślałam , że dodałam ten post , ale okazało się , że jednak nie. Wielka szkoda, no ale cóż. Mogę wam powiedzieć , że było bardzo , bardzo fajnie. Jutro dodam zdjęcia przedstawienia.;) Dzisiaj odbyły się zawody z koszykówki dziewcząt. Dostaliśmy własne stroje , picia i drożdżówki z dżemorem. ^^ Na początek graliśmy z drugą częścią mojego miasta , czyli z Golubiem. Dziewczyny te były słabe. Na początku było jakieś  35:00 , ale potem dostały skrzydeł na jakieś 10 min i zrobiło się 56:08.Potem graliśmy z Dobrzyniem. Dziewczyny były bardzo energiczne i dobrze grały , ale i tak wygraliśmy^^ Jednak teraz było jakieś 47:16. Kontuzji nie wiadomo jakich nie było. Oczywiście ja musiałam pod sam koniec wybić sb dwa palce.; / Nasz skład był nie do pobicia:
~Jankoś 
~Madzia 
~Jadzia 
~Ola
~Paulynka
~Jessica
~Więczek   i  Ja 

 
Ja lecę bo idę po stój kąpielowy . Żegnam ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3