czwartek, 6 czerwca 2013

#33

Hej . Nie było mnie przez jakiś tydzień z tego powodu , że muszę się uczyć i poprawiać sprawdziany. -,- Nie mam już na to siły , ale jakoś idzie.;) Moje oceny na dziś wyglądają tak :

Zachowanie: Bardzo Dobre 
Religia:6

Polski:4 lub 5

Angielski:5
Matematyka:4
Fizyka:5
Chemia:5
Geografia:4
Historia:4
Informatyka:5
Biologia:4 lub 5

Muzyka:6
W-f-5
Historia sztuki:5
Rysunek:5+
Rzeźba:5
Podstawy Projektowania:5
Ogólna średnia : 4,81 czyli z paskiem ^^

Nie będzie mnie jutro w ogóle bo idę na noc do szkoły z moim kołem teatralnym ze szkoły. Jak uda mi się to wstawię później zdjęcia z nocki.Kolejnym powodem dla którego nie będzie mnie jutro i po jurze to , to że mam remont w domu i jest wielkie zamieszanie! Ale jakoś na idzie. Na noc biorę :
-śpiwór 
-karimatę od Jagody 
-dresy do spania 
-stroje na występ
-aparat 
-moja pusie podusie 
-kisiel
-jedzenie 
* Kisielu nie zaliczam do jedzenia 

Dzisiaj zrobiłam taki pyszny deser z lodów i truskawek ! Omomoomom 


2 komentarze:

  1. Udanego wypadu !
    Oceny masz BARDZO dobre :) Zazdroszczę.
    Ale pyyszny koktajl ;p
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, co za oceny :) Cudny blog :*

    obserwuj - laureennt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3