sobota, 1 czerwca 2013

#32

Hej. Nie mogłam wczoraj do was wpaść , ponieważ byłam u przyjaciółki na noc. Wczorajszy dzień był cały spędzony na dworze. Prawie w ogóle nie byłam w domu ! Nocka u Wiktorii nie wypaliła po naszej myśli , ponieważ jej mama miała iść gdzieś wieczorem dlatego ja miałam iść na noc żeby się nie bała. P. Ewa zmieniła jednak zdanie , a szkoda bo były takie piękne plany. ;) Ale i tak nocowałam u niej i nie dałam jej spać. Lubię ją dręczyć. ^^ Dzisiaj wstałyśmy o godzinie 7:15 , ale poszłyśmy spać i wstałyśmy o 9:00. Potem szybko się ubrałyśmy ogarnęłyśmy pokój i czekaliśmy aż przyjedzie Wiktorii dziadek. Potem nadeszła nasza praca , czyli zbieranie kamieni. Może wydać wam się to śmieszne , bo sama się z tego śmieję, ale to naprawdę ciężka praca. Pole nie było za duże , ale trochę kamieni było. Moje jedno podstawowe to "Skąd się biorą te przeklęte kamienie? ". W tamtym roku też zbierałyśmy i teraz też więc pytam się "Skąd ?".
Byłyśmy tylko godzinę , ale Wiktoria i jej młodszy brat zdążyli niejednokrotnie skoczyć sobie do gardeł.Ja się w ogóle nie wtrącałam tylko słuchałam muzyki i posłusznie zbierałam te kamienie. Pod sam koniec trochę się wkurzyłam bo mam całe poranione nogi od tego zielska.Przez tą wyprawę uświadomiłam sobie kilka następujących rzeczy:
~Mam uczulenie na słońce. -,-
~Jeśli po plecach chodzi Ci pają nie rzucaj się jak byś miała padaczkę.
~Jak nie czujesz dużego palca od lewej stopy to i tak go nie poczujesz po pięciu godzinach.
~Uzbierałam sb na moje spodnie. Ohohohohoho
~Ciężko zarobione pieniądze dają Ci satysfakcje z tego ,że są ciężko zarobione. :) <filozofia Klaudii>
~Jeśli mówisz "Gdzie jesteś? Pokarz się bo i tak Cię zabije." brzmi lepiej gdy nie dodasz , że mówisz to do muchy. 
~Na balkonie w bloku jest słaby zasięg, ale jest chłodno. ;/ 
~Jeśli zbierasz na koncert kup sobie spodenki , a co tam . ^^
Czas na WASZĄ mobilizację. Pokażcie mi , że tu jesteście ! ;)
Żegnam ! ;**



1 komentarz:

  1. Hehe ciekawa praca, ale domyślam się jaka męcząca ;] Ja też nauczyłam się już nie wtrącać ;)
    Fajna filozofia ;p
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3