piątek, 14 czerwca 2013

#36

Hej. Dziś dzień dosyć udany. Po szkole poszłam na lody z Weroniką, Tymbarkową i Paulynką.

Jak przyszłam to po raz pierwszy od tygodnia zjadłam coś smażonego , a mianowicie jajko.Potem rozmyślałam co mogę zrobić na podstawy projektowania żeby mieć sześć na koniec. Może wy macie jakieś pomysły? Praca ma być na temat przemocy w szkole.Dokładny tytuł brzmi "kręcę filmy nie zadymy".Mam już kilka pomysłów.Przez resztę dnia sprzątałam w moim pokoju . Trochę to potrwało ... Macie tu kilka zdjęć chociaż wstyd się przyznać jaki miałam tam syf.

Połowa ciuchów z mojej szafy, którą nie można było domykać:
Po ułożeniu ciuchów.
Mój plakat RiRi w szafie :
*____________________*

Pomijając fakt , że jeszcze została mi półka z książkami , szafa z swetrami i bluzami i jeszcze jedna szafka z ciuchami to już prawie skończyłam .;) 

Jutro jadę nad Okonin , czyli na pobliskie jezioro się kąpać i jeśli uda mi się do jutra naładować aparat to wstawię jakieś zdjęcia ;) Jak na razie macie mój strój kąpielowy , który udało mi się kupić cudem.;)
Za nic nie mogłam dopasować góry do dołu. Jak góra była dobra to dół za duży i odwrotnie.Jak byłam w dość dużym sklepie przymierzając ten strój zaczęłam wołać mamę , ponieważ znowu zdarzyła się taka sytuacja , że dół był za duży.Obok w przymierzalni była dziewczyna która miała odwrotny problem do mojego. Jej mama czekała przed moją przymierzalnią , a moje przy jej . Obydwie zaczęłyśmy się żalić , ale po chwili okazało się , że osoby do których mówiłyśmy to nie nasze mamy. Zaczęły one ze sobą gadać i wpadły na pomysł , żeby wymienić się dołami. Była to bardzo dobra decyzja , ponieważ wszystko na nas idealnie pasowało. Każda z nas kupiła kostium tylko w jednym rozmiarze , a po wyjściu ze sklepu zamieniłyśmy się.

Macie na koniec piosenkę kolejnego zespółu który wielbię , czyli ...
The Vamps ! <3


Idę spać . Jednokierunkowych . ;*










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3