wtorek, 31 grudnia 2013

#62

Hej.Piszę ten post tak prędko ponieważ ostatnio mam problemy ze spaniem chodzę późno spać i szybko wstaję.I tak musiałam wstać szybciej bo wujek po mnie dzisiaj przyjeżdża rano a jeszcze trzeba się spakować,bo dowiedziałam się wczoraj wieczorem.Przepraszam,że wczoraj nie dodałam żadnego wpisu,ale nie miałam czasu musiałam ugadywać się z wujkiem,a potem załatwić parę spraw na mieście (groźnie brzmi).Poproszono mnie ostatnio,żebym nie pisała różnych skrótowców typu :mn,cb,wgl itd. ,ponieważ czytają to nie tylko osoby z Polski.Inni nie rozumieją po prostu treści lub muszą się domyślać o co chodzi, sprawdziłam statystyki i wyszło na to,że:
45 osób z Polski,
14 osób ze Stanów Zjednoczonych,
4 osoby z Serbii,
3 osoby z Niemczech,
2 osoby z Hongkongu,
i 2 osoby z Rosji oglądają mojego bloga.
Jest to statystyka z jednego tygodnia :3
Chciałabym wam wszystkim podziękować, a czytając ten post ,możecie czuć się wyróżnieni.(hłe hłe hłe)Dzisiaj Sylwester,więc chciałabym wam życzyć szczęśliwego Nowego Roku oraz pijanego Sylwestra.Przez ten rok udało mi się napisać 62 posty ,a to nawet nie jest cały rok ponieważ jestem z wami od kwietnia :D Na szybko zrobiłam dwa gify ze zdjęć od wakacji,ponieważ od wtedy mam nowy telefon którym robiłam zdjęcia wszystkiemu,o czym zaraz się przekonacie.
Wakacje: spędziłam je praktycznie w połowie w Lisewie z kuzynką <3
Reszta zdjęć jest z różnych wycieczek,zajęć i wypadów na nich praktycznie same zdjęcia z jesieni, a jak nawet z 'zimy' to i tak nie rozróżniam.

Wszystkie zdjęcia wykonane przeze mnie, niektóre aparatem ,niektóre telefonem i mikrofalówką xd. Jeszcze raz udanego Sylwestra kochani.:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3