środa, 25 grudnia 2013

#59

Siemka kochani! Przepraszam za tak długą przerwę,ale miałam problemy techniczne z dodaniem jakiegokolwiek posta.Z całego serduszka chciałabym wam życzyć zdrowia,szczęścia,dużo pieniążków,udanych i bezpiecznych świąt i żebyście się nie nie upili na Sylwestra tak żeby was 2 dni kac trzymał.:) ;*Przez ostatni czas nie mogłam dostać się na moje konto a jak już mogłam to nie działał mi w ogóle blogger.Dużo was ominęło i już niestety nie będę tego nadrabiać ale postaram się to wam wynagrodzić w przyszłych postach.Ogólnie to zmieniło się może moje zachowanie i podejście do życia. Wszyscy mówią mi ,że jak na swój wiek to jestem dojrzała i takie tam gadania , ale ja nie mam po prostu humoru żeby zachowywać się jak jakiś pojebany dzieciak który non stop coś odpieprza bo mu się nudzi.Jeśli ktoś pije,pali,ćpa i nie wiadomo co robi to chyba powinien zachowywać się tak jak przystało.Chciałabym wam opowiedzieć każdy temat z osobna ,ale potrwało by to wieczność zanim zdążyłabym napisać jakiekolwiek sensowne zdanie.W święta mój tryb życia wygląda tak,że chodzę spać o jakieś 2-3 w nocy wstaję 14-15 jem obiad,potem idę z Karoliną i Dawidem <przyjaciele> na dwór i jak przychodzę jest jakaś 22 komputer i  myć się, komputer i spać.Dzisiaj przyjechała z Belgii do mojej chrzestnej kuzynka którą bez problemu mogłabym nazwać przyjaciółką,ale nie wiem czy się z nią zobaczę bo moja ciocia mieszka daleko ode mnie a u niej nie ma już miejsca jak bym miała spać . :( Mam nadzieję,że coś się mi uda wymyślić bo mam jej tyle do powiedzenia.Święta nadal trwają ,ale prezenty były już rozdanie. Dostałam ciuchy, hajs,kosmetyki i słodycze.Przecież co może chcieć nastolatka?Może świętego spokoju,ciszy i jednej osoby z którą można porozmawiać a wszystkim i o niczym; nie muszę dostawać nie wiadomo jakich wyjebanych prezentów w kosmos dla mnie liczy się gest ,a nie to ,że ktoś coś da bo nie wypada.Sama fatyga w poszukaniu prezentu się liczy i chociaż wie się,że ktoś o tobie wtedy myślał.Chciałam jeszcze dużo rzeczy napisać, ale nie mam  czasu bo mama mówi,że mam już kończyć.Postaram się jutro jeszcze coś dodać ,ale nie obiecuję.Chwalcie się w komentarzach co dostaliście na święta.Jeszcze raz Wesołych.Dobranoc.:*

“Czy da się zastąpić kogoś, kogo kochasz kimś, kto kocha Ciebie?”







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3