niedziela, 29 grudnia 2013

#61

Siemka. Ogólnie wpadłam tylko dlatego,że chciałam wszystkich poinformować,że moja najukochańsza Paulinka Cytrynka ma dzisiaj urodziny :3 Życzę Ci wszystkiego najlepszego,żebyś się dobrze uczyła,zdrówka,szczęścia,żebyś znosiła mnie na przerwach i słuchała jaki ci o KIMŚ truję dupę,żebyśmy częściej zrywały się z Religii pod różnymi pretekstami,żebyś spędziła w dobrym humorze Sylwester z Mielonką,żebyś pojechała na koncert One Direction lub Bieber'a bo wiem,że ich kochasz.I w ogóle wszystkiego co najlepsze kochana <3 :*
No a teraz reszta... Dostałam zaproszenie na imprezę na Sylwka do Wąpielska,ale moja mama nie chce się zgodzić bo mówi ,że się tam tylko biją,więc prawdopodobnie jadę do wujka, to skomplikowane, ale zależy czy moja mam się zgodzi, mam nadzieję ,że tak bo wolę spędzić je w gronie rodziny nie mam jakoś ochoty na odwalanie się w sukienki i szpilki , nie lubię takich rzeczy wole na luzie w rurkach i sweterku być u cioci z kuzynką.Znowu jestem chora i źle się czuje,mój humor nie jest również kolorowy.Jutro będę przez cały dzień się kurowała,żeby czuć się lepiej , jak to się mówi "za głupotę się płaci".Jutro też coś napiszę , ale nie tak normalnie tylko na temat czegoś.Trzeba będzie się zastanowić. Ja lecę bo mama mówi żebym kończyła ,a teraz muszę być grzeczna. Dobranoc.
“Samotność nie ma nic wspólnego z brakiem towarzystwa.“

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3