piątek, 27 grudnia 2013

#60

Cześć.Jestem dzisiaj taka szczęśliwa i zarazem smutna. Przyjechała moja ukochana kuzynka. ;) Ale niestety już pojechała  ;( Było tyle tematów do gadania,że buzie się nie zamykały. Poszłyśmy na zamek na panoramę. Słuchałyśmy muzyki,robiłyśmy głupie zdjęcia.Mam jej jeszcze tyle do powiedzenia, ale na żywo , bo nie wiadomo czy ktoś za nią nie stoi i tych bzdur nie czyta.Będę się z nią widziała dopiero za 6 miesięcy , które będą dla mn udręką. Spędzę tym samy 2 piękne miesiące z tą ciotką która będzie mn potem dosyć, będziemy się wygłupiać,zarywać do ładnych kolesi,kłócić się o błahostki i będzie fajne ej. Wiem,że to teraz czytasz ,więc chciałabym Ci powiedzieć ,że nie jesteś dla mn tylko kuzynką jesteś dla mn jak siostra mogę Ci naprawdę dużo rzeczy powiedzieć.Masz piękne oczy,uśmiech,nogi,czyczki i w ogóle , 2 tyg które razem spędziłyśmy prawie nierozłącznie były najlepszym czasem w tym roku którego nigdy nie zapomnę.~KONIEC. Wracając do przybijającej rzeczywistości mam teraz ogromnego doła.Potrafiłam na widok aktywności pewnej osoby popłakać się , tak po prostu.Dół,nędza.Czuję się taka niepotrzebna.niechciana, po prostu beznadziejna.Chciałam być szczęśliwa , ale nie potrafię.I to mnie zabija.Ale damy radę.Musimy.Kiedyś będzie lepiej.Łapcie link do bloga kuzynki:  http://keepcalmno.blogspot.com/ uczy się dopiero więc na lajcie. :D

























                                                                PS:Nie zabijaj SZOGUNIE !
    Wiek, w którym przepraszasz za człowieczeństwo... Ja się pytam, do cholery, co w takim razie będzie dalej?!

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3