sobota, 31 sierpnia 2013

#52


Hej.Mam dla was przykrą wiadomość.Dzisiaj jest ostatni dzień sierpnia!Już jutro każdy z nas będzie skazany na przytłaczającą wiadomość jaką jest fakt iż mamy już wrzesień.Tak ogólnie to ten miesiąc znienawidzony jest przez połowę ludzkość żyjącej na tej planecie. Jednak ja zaliczam się do tej drugiej połówki. Pomimo tego , że zaczyna się rok szkolny uwielbiam tą porę roku. JESIEŃ !Już nie mogę się doczekać, jednak sam fakt , że kończą się wakacje jest przytłaczający. Ale mam dla was pocieszenie. Za okrągły rok znowu będą wakacje i na pewno będą lepsze od tych.:D Miałam do was dzisiaj nie pisać , ale tak sb pomyślałam , że nieładnie było jak dzisiaj jest ten ostatni dzień. Nie będę wam już truła dupy , ponieważ jeszcze jutro się zobaczymy.Dobranoc.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3