sobota, 24 sierpnia 2013

#49

Hej.Jestem w wyśmienitym humorze i mam nadzieję , że pozostanie on taki jak najdłużej.Więc, nie mam za dużo czasu bo za godzinę szykuje się impreza na jakieś 700 osób i trzeba się ogarnąć.Jest to już końcówka wakacji :C Mam nadzieję , że będę się spotykała jeszcze z osobami które nowo poznałam. Ostatnio wszystko szło na najlepszej drodze,potem COŚ poszło nie tak , a teraz jest już dobrze. Za jakieś 5 minut idę na kolacje , pomijając fakt , że jest godzina 17:34 , ale później to nic nie zjem tylko będę przyjmowała płyny.:3 Bardzo was przepraszam za praktycznie zawieszenie bloga na okres wakacji , ale nie miałam kompletnie czasu cokolwiek pisać.Przykro mi , ale nie będę mogła zdać wam relacji z moich wakacji , ponieważ czytają to osoby z mojej okolicy i te osoby bardzo dobrze mnie znają , ale nie wiedzą w stu procentach wszystkiego o mnie , przecież niektórzy wiedzą więcej rzeczy o mnie niż ja sama o sobie , ale spoko. Nie jest to mega długi post , ale nikomu nie chce czytać to jak jest koniec wakacji  i trzeba z tego korzystać. Ja już idę , ponieważ czas na komputer się skończył. Cześć.

2 komentarze:

  1. Udanej imprezki ! Niestety wakacje się kończą :(
    Smacznej kolacji ! ;)
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3