czwartek, 29 sierpnia 2013

#50

Hej,hej,hej. Wracam do was! Na samym początku chciałabym przeprosić za niepoinformowanie was o tym , że zawieszam bloga na okres wakacji.Teraz chciałabym poinformować o paru ważnych rzeczach.
1.Po rozpoczęciu roku szkolnego zmieniam wygląd bloga.
2.Więcej moich zdjęć
3.Więcej news'ów
4.Więcej stylówek
5.Więcej postów
6.Mam nadzieję , że więcej was.
Przede mną zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany.Mam nadzieję ,że na lepsze.Więc...
kończą się wakacje i zaczyna się rok szklony. Z roku na rok coraz mniej interesuje mnie "szał zakupów" związany z książkami. W tym roku nie miałam czasu żeby iść z mamą na zakupy więc wszystko ona sama mi kupiła oprócz piórnika.Od dzisiaj do 2 września odbędzie się modernizacja bloga. Na koniec tej krótkiej notki macie parę zdjęć KSIĄŻEK !!! Żegnam. 

12 zeszytów w twardej okładce + 3 w miękkiej
+ jeden ze spiralą =16 zeszytów

Piórnik i jego zawartość , czyli :
kredki na geografię
ołówek miękki
2 cienkopisy kolorowe
2 długopisy
1 długopis zmazywalny
korektor
klej
gumka do zmazywania

najlepsze cienkopisy ever 



mój piórnik 


książki do 2 gimnazjum <i tak to jeszcze nie wszystkie bo brakuje mi jeszcze Polskiego i paru ćwiczeń>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3