poniedziałek, 2 września 2013

#53

Siemka.Jestem już po rozpoczęciu roku szkolnego 2013/2014 bla,bla,bla . Mój humor uważam za zły , a stan psychiczny i duchowy za jeszcze gorszy.Praktycznie codziennie mamy na 8:00 raz tylko jedna grupa będzie miała na 9:00.Jestem ciekawa do jakiej grupy będę należała.Dzisiaj doszły nam 4 nowe przedmioty :
ceramika, wymarzona fotografia,hiszpański i zapomniałam jaki ;-;Mój plan na 2 kolejne dni wygląda następująco:
WTOREK 8:00-16:05                                       ŚRODA  8:00-16:05                               
1)j.polski                                                           1)matematyka
2)historia                                                           2)geografia
3)j.angielski                                                       3)j.polski
4)rzeźba                                                            4)religia
5)rzeźba                                                            5)j.polski
6)podstawy projektowania                                6)w-f
7)podstawy projektowania                                7)biologia
8)ceramika                                                        8)historia sztuki
9)fotografia                                                        9)muzyka

W tygodniu mam tylko raz Biologie , dwa razy w-f i raz muzykę , resztę nie wiem. + sprzedałam książkę od muzyki , ale mamy spoko faceta więc nie kupuje.:3 Jutro wpadnę i powiem wam jak było w sgl. Jak na razie jest dobrze , bo cały czas się ze wszystkiego śmiejemy i opowiadamy sb przygody z wakacji.Ale później ciekawe jak będzie ... HEJ !

4 komentarze:

  1. trochę masz tych oprzedmiotów. na jakim profilu jestes?
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam profilu.Chodzę do Ogólnokształcącej szkoły sztuk pięknych :3

      Usuń
  2. Boże projektowanie !
    Rany nawet nie wiesz jak bym chciała !!!!!
    http://blogoroznychsprawach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz(ja na 100% się zrewanżuję)
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3