wtorek, 15 października 2013

#57

Hej.Dzisiejszy dzień tak się dłuży , że szok.Nie byłam dzisiaj w szkole, ponieważ miałam iść do lekarza, ale ostatecznie nie byłam  bo się spóźniłam.Czasem tak bywa.I jutro znowu nie idę bo muszę w końcu do niego dotrzeć.:D Praktycznie robię sobie długi weekend. Poniedziałek mieliśmy wolny,wtorek,środa lekarze w czwartek tylko idę bo głupawki samemu można dostać , a w piątek jedziemy do stolicy.W sobotę jadę może do Lisewa do mojej przyjaciółki  <mam nadzieję>. Nie widziałam się z nią już prawie dwa miesiące.Jak nie masz się komu wygadać to głupawki dostajesz.Jest taka piękna pogoda , a ja w domu siedzieć muszę.Zaraz idę ćwiczyć , potem obiad muszę zrobić i mama z pracy przychodzi. Postaram się jeszcze dzisiaj dodać post na temat jesieni czy coś takiego. Cześć.

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3