sobota, 12 października 2013

#56

Hej.Jak sami widzicie było was tu ponad 2000! Jestem szczęśliwa z tego powodu.:3 Polecajcie do czytania znajomym kolegom i koleżankom. Innymi słowy chamska reklama.:3 Pisanie bloga daje mi dużo radość.Lista 3 najlepszych wpisów to:
1."Nie mogę uwierzyć" 7 komentarzy 125 wyświetleń
2."Directioners" 2 komentarze 106 wyświetleń
3."Believe" 4 komentarze 96 wyświetleń
Idzie nam dość dobrze tylko możecie częściej komentować jak chcecie.:D
Przez tydzień miałam szlaban praktycznie na wszystko (telefon,mp4,laptop,spotkania ze znajomymi).Ale teraz udało mi się wynegocjować telefon i laptopa.:3 W ciągu tygodnia nic ciekawego się nie działo. Parę sprawdzianów,kartkówek i nic więcej.Pan od rysunku w piątek cały czas sobie z nas żartował.Mieliśmy oceniane prace i do każdego praktycznie mówił tylko 1+, 2- i tylko raz powiedział 3- ta ocena (nie chcąc się chwalić) była skierowana do mnie.:3 Wszyscy podchodzimy do Pana i takie zdziwienie i pytania "Co?"  , "Dlaczego?" , a oczywiście mądra ja podchodzę do Pana i wyjeżdżam z tekstem "Pan sobie chyba jaja robi?" i powiedział , że mamy sobie do tych ocen 2 dodać i nam wyjdzie.Tym sposobem dostałam 5-.W piątek jadę z klasą do Warszawy. :3 W naszej ukochanej stolicy była tylko raz , przejazdem na dodatek w nocy :( Praktycznie dopiero teraz będę miała okazję zobaczyć Warszawę.Dobra ja kończę bo muszę iść na kolacje.Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3