wtorek, 9 lipca 2013

#46


Hej. Miałam ostatnio napisać post , ale kompletnie zapomniałam! Cały dzień siedziałam przy laptopie i zapomniałam! Przepraszam. Miałam dodać coś o zlocie , więc... 23 lub 20 lipca w Toruniu o godzinie niewiadomej odbędzie się zlot Directioners :3 Jeśli będzie 20 to przyjadę z rodzicami , a jak 23 to autobusem.Tak szczerze mówiąc nigdy nie jeździłam typowo sama autobusem , jak jeździłam do cioci zawsze towarzyszyła mi moja kuzynka. A teraz będę tylko z Wiktorią , która też nie orientuję się w takich sprawach. Mam już ustaloną mapkę dojścia z przystanku do pomnika Kopernika. Oto ona :
Na PKS'ach sprawdziłam godziny odjazdów :3 Jeszcze zostały mi godziny dojazdów do ustalenia , ale muszę czekać , aż na stronce się wszystko pojawi.:D Nie mogę się już doczekać! Na zlot muszę zabrać :
Koszulkę czystą  <na podpisy>
Mazaki <na podpisy>
Banany<bo Harry>
Marchewki <bo Louis>
Pieniążki < na pizzę i lody>
Picie<bo gorąco>
Telefon < bo GPS>
Mam nadzieję , że się nie zgubimy.:)Muszę już lecieć , ale może dzisiaj jeszcze wpadnę.:)
Żegnam :**


1 komentarz:

  1. Hejka, mam prośbę, jak będzie coś pewne w związku ze zlotem to czy mogłabyś mi dać znać? Jestem z Torunia i od dawna chciałam jechać na zlot. Z góry dzięki. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zawsze postaram się odwdzięczyć.:3